Ročník 2022 | 4. – 10. místo

Opravárna

Firma opravující nejrůznější předměty, které by se jinak musely vyhodit.

Společnost Opravárna

SME

Kouzlo firmy se skrývá v komplexnosti služby, jejím posunu do 21. století a využití moderních nástrojů komunikace a řízení procesu opravy. Zákazníkům je poskytován komfortní servis od začátku do konce: od reklamace přes samotnou opravu až po detailní výkaz oprav a analytiku. Opravárna díky svým službám šetří CO2, místní emise (optimalizací dojezdových tras, decentralizovanou sítí opravářů), šetří místo na skládkách a dává práci místním lidem.

Kromě toho vyvíjí inteligentní zakázkový systém a datově analytický modul, který B2B zákazníkům ukáže, kolik ušetří CO2 a peněz. Prostřednictvím vlastního SW řešení a dispečinku řídí chod servisních zakázek, zjednodušuje administrativu a umožňuje průběžné sledování stavů oprav zákazníky. Nabízí záruční a pozáruční servis pro místní i globální firmy, zejména výrobce, dovozce, prodejce a pojišťovny.

Založili vlastní neziskovku Opravme Česko, která se zaměřuje na edukační programy pro děti i dospělé a snaží se iniciovat změny legislativy. Díky zkušenostem dosahují vysokého procenta opravitelnosti (až 56 %). Dle vlastní studie díky prodlužování životního cyklu výrobků (vychází z byznys plánu do roku 2025) ušetří 87 000 tun CO2 a 17 000 tun odpadu ročně.

Jaká kritéria porota posuzuje?

Aby firma zaujala, musí splňovat, co nejvíce ze šesti kritérií. Jaká to jsou?

průběh soutěže